Căutăm coleg/ă implicat/ă care să coordoneze activitatea din cadrul proiectelor organizației, proiecte realizate, alături de voluntarii organizației, în beneficiul copiilor și tinerilor din centre de plasament și familii defavorizate din București. Principalul rol este cel de coordonare a proiectelor şi resurselor implicate (umane, financiare etc).
Postul este full time, valabil doar pentru București.
Cerințe:
- Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe de cel puţin 1 an.
- Experiență relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 1 an).
- Experiență de lucru online, cu termene de realizare obiective, raportare.
- Capacitatea de a lucra în echipă și de a crea relații bune de lucru cu colegii.
- Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite.
- Abilitatea de a lucra cu documente, atenție la detalii.
- Excelente abilități de comunicare și prezentare.
- Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate.
- Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint.
Avantaje:
- Experiență în management.
- Experiență în gestionare proiecte.
- Abilități de negociere.
- Experiență de lucru/voluntariat într-un ONG.
- Disponibilitate weekend sau program flexibil (după amiaza) – ocazional.
Atribuții principale:
- Coordonează activitățile din cadrul unor proiecte ale asociației, supervizând echipe de voluntari, colaboratori implicați sau grupuri de copii din centrele de plasament, asigurând buna desfășurare a activităților.
- Organizează întâlniri de echipa cu voluntarii implicați în proiecte.
- Stabilește și menține bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației în anumite întâlniri.
- Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, voluntarii, beneficiarii și finanțatorii proiectelor.
- Caută oferte de servicii necesare organizației ocupandu-se de logistică și organizare.
- Întocmește adrese și solicitări necesare desfășurării proiectelor.
- Se implică activ în evenimentele organizate: dacă este nevoie însoțește copii la activități, cursuri sau excursiile din cadrul proiectelor.
- Gestionează bugetul proiectului și contractele semnate în conformitate cu obiectivul proiectului, cu activitățile prevăzute a se desfășură în cadrul proiectelor, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.Ține evidența activităților organizate și a cheltuielilor realizate.
- Monitorizează în timp progresul atins față de obiectivele propuse și redactează rapoarte lunare/trimestriale către finanțatori și conducerea asociației, cu respectarea datelor prevăzute în contracte.
- Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectelor și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
Oferta:
Salariul – 2700 lei net + 600 lei/lună tichete de masă
Beneficii – program de lucru flexibil, traininguri și cursuri pentru dezvoltare personală și profesională, ziua de naștere – zi liberă plătită, decontare cheltuieli transport.
Contract – perioadă nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și ieșiri și în weekend.
Loc de muncă – biroul angajatorului.
Subordonare directă – Director Naţional.
Înscriere: CV si scrisoare de intentie la ana@ajungemmari.ro până la data de 15 februarie 2023. Persoanele selectate vor primi email pentru a stabili un interviu în care să ne cunoaştem.