Angajăm responsabil financiar în cadrul echipei Ajungem Mari

Descrierea postului

Coordonează departamentul financiar al Asociației în colaborare cu responsabilul de contabilitate primară, raportează Directorului General și colaborează cu expertul contabil partener.

Tip job: Full time

Nivel: Middle level, Senior Level

Locația: biroul asociatiei din București, zona Piața Iancului

Cerinţe obligatorii

  • Absolvent de studii superioare, de preferat economice
  • Cunoştinţe avansate de lucru în suita Office, in special Excel
  • Cunoștințe bune de limba engleză
  • Experienţă in departamentul financiar-contabil sau alte activități relevante pentru post
  • Aptitudini de analiză și raportare financiară a proiectelor
  • Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu cei implicați
  • Rigurozitate și atenție la detalii
  • Abilități bune de relaționare și comunicare

Avantaje

  • Experiență în gestionarea de bugete și întocmirea de rapoarte financiare
  • Experiență în coordonarea de proiecte
  • Cunoștințe de operare sisteme contabile și de gestiune.
  • Cunoștințe legislatie fiscală în domeniul ONG și proiecte fonduri structurale.

Responsabilitățile postului

Contabilitate primară

  • Colectarea și verificarea corectitudinii documentelor contabile pentru a asigura acuratețea informațiilor financiare
  • Gestionarea evidențelor de contabilitate primară (registru de casă, deconturi, înregistrare documente în raportul de cheltuieli)
  • Îndosarierea și arhivarea documentelor contabile și administrative
  • Asigurarea conformității cu legislația fiscală în vigoare și cu standardele contabile
  • Verificarea lunară a extraselor de cont bancare și platforme donații
  • Procesarea corectă și la timp a salariilor și a altor tranzacții financiare (comenzi online, plăți, facturi, parteneri)
  • Introducerea datelor pentru înregistrările financiar-contabile și menținerea bazelor de date organizate
  • Participarea la activitatățile zilnice / lunare / anuale ale compartimentului financiar–contabil (în vederea depunerii declarațiilor lunare, inventarierea patrimoniului, auditarea situatiilor financiare, controale ANAF și raportare IFRS )
  • Întocmeste și verifică contractele cu furnizorii și partenerii (prestări servicii, produse, parteneriate, sponsorizări)

Financiar și raportare

  • Întocmeste rapoarte si analize financiar-contabile
  • Coordonează departamentul financiar și sprijină echipa de implementare a proiectelor cu privire la aspectele financiare conform contractelor de finanţare.
  • Urmăreşte bugetul si cheltuielile fiecărui proiect in funcție de stadiul implementarii proiectului si raporteaza managerilor de proiect, respectând eligibilitatea cheltuielilor conform contractelor de finanțare.
  • Sprijină activitățile de bugetare și prognoză
  • Verificarea lunară a veniturilor si cheltuielilor asociatiei

Oferim și promovăm :

  • un mediu de lucru prietenos și stimulativ;
  • oportunități de creștere profesională și personală;
  • salariu fix, în funcție de experiență, cu posibilitate de mărire la 4 luni, în funcție de performanțe,
  • tichete de masă în valoare de până la 800 lei,
  • decont cheltuieli de transport lunar în valoare de 200 lei
  • training-uri și cursuri de dezvoltare personală și profesională
  • bonusuri în funcție de performanța proiectelor gestionate
  • apartenența la o comunitate cu multiple oportunități de a învața

Aplicare:

Persoanele interesate sunt rugate să trimita CV insotit de scrisoare de intentie  la adresa de e-mail ana@ajungemmari.ro cu subiect: Aplicaţie pentru poziţia de Responsabil financiar.

Vor fi contactaţi doar candidaţii selectaţi pentru interviu și ulterior, persoanele selectate vor sustine si o probă practică.

Ajungem Mari logo

AJUNGEM MARI

Str. Henri Coandă, Nr. 15, sector 1, București

Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: nr. 503/A/2013

office@ajungemmari.ro

DONEAZĂ

Asociația Lindenfeld

Cont: RO10 BACX 0000 0012 8851 7000

CIF: 32059804