Angajăm Asistent manager proiecte la Ajungem Mari

Cautăm coleg/a energic/ă și implicat care să organizeze activitățile din teritoriu și să coordoneze echipa de voluntari la nivel național. Principalul rol este să ofere suport coordonatorului național în vederea organizării activităților de îndrumare pentru coordonatorii din județe precum și voluntarilor pentru activitățile desfășurate în centre, a ieșirilor cu copiii și a evenimentelor­ locale de promovare și finanțare.

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate
  • Experiență relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 1 an)
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint
  • Capacitate de analiza și sinteză
  • Simț practic și organizatoric
  • Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe, rezolvare probleme, creativitate și prioritizare proiecte
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară
  • Se simte confortabil în poziţia de a solicita fonduri şi alte resurse
  • Capacitatea de a lucra în echipă, capacitatea de a crea relații bune de lucru cu membrii echipei și de respectare a termenelor.
  • Experiență în realizarea de sarcini administrative și de secretariat (arhivare documente, organizare evenimente, etc.);
  • Abilitatea de a lucra cu documente, atenție la detalii;

 

Avantaje:

  • Experiență în gestionare proiecte
  • Experiență de lucru/voluntariat într-un ONG

 

Atribuții:

  • Coordonarea echipelor de voluntari, asigurarea unei bune desfășurări a activităților
  • Preluarea unor sarcini administrative conform îndrumărilor primite de la coordonatorul național
  • Stabilirea relației cu furnizorii/partenerii asociației atât pe email, cât și telefonic
  • Comunicarea esficientă de informații între asociație si voluntari
  • Pregătirea rapoartelor lunare ale proiectului, pentru Directorul General cât și alte rapoarte necesare
  • Asigură utilizarea eficientă a fondurilor disponibile
  • Suport pentru coordonatorul național în vederea selectării și pregătirii voluntarilor pentru anumite proiecte
  • Întocmirea planurilor de lucru lunare și săptămânale și monitorizarea voluntarilor
  • Suport pentru coordonatorul național în vederea organizării evenimentelor pentru voluntari (traininguri și workshopuri), organizarea evenimentelor cu scop de strângere de fonduri și/sau de promovare a programului
  • Promovarea la nivel național și local a proiectelor Asociației
  • Suport pentru coordonatorul național în vederea colectării de date și folosirea lor pentru a întocmi statistici ăi analize
  • Suport pentru coordonatorul național în vederea realizării rapoartelor de activitate pentru proiecte (financiare, narative)
  • Centralizează date, scanează și centralizează documentele necesare

Oferta:

  • Pachet salarial atractiv în funcție de performanțe cu posibilitatea de renegociare după primele 3 luni.
  • Contract – perioada nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend
  • Loc de muncă – biroul Ajungem MARI București (zona Iancului)
  • Subordonare directă – Coordonator național

Înscriere: CV și scrisoare de intenție la silvia@ajungemmari.ro până la data de 15 februarie 2024.

Ajungem Mari logo

AJUNGEM MARI

Str. Henri Coandă, Nr. 15, sector 1, București

Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: nr. 503/A/2013

office@ajungemmari.ro

DONEAZĂ

Asociația Lindenfeld

Cont: RO10 BACX 0000 0012 8851 7000

CIF: 32059804