Căutăm coleg/a energic/ă și implicat care să organizeze și realizeze activitățile de atragere de fonduri în beneficiul programului educațional Ajungem MARI pentru copii și tineri institutionalizati și din medii defavorizate.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate;
- Experiență în vânzări/ marketing/comunicare de minim 3 ani;
- Excelente abilități de comunicare – scris, prezentări, conversație.
- Cunoștințe PC la nivel avansat (Excel, Word, Powerpoint) in vederea realizarii unor prezentari si a gestionării bazei de date de clienti
- Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite
- Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a serviciilor organizaţiei;
- Persoană ambițioasă, inovativă, proactivă;
- Foarte bună cunoaștere a limbii române și a limbii engleze (scris si vorbit).
- Cunostințe de fundraising in special despre sponsorizarea ONG-urilor prin mecanismul 20% din impozit din partea companiilor.
- Cunoștințe despre sectorul de afaceri
Avantaje:
- Experiență în atragerea de fonduri din zona companiilor
- Experiența în organizarea de evenimente;
- Experiența de lucru/voluntariat într-un ONG;
- Cunoașterea activitățiilor desfășurate in cadrul programului Ajungem Mari
- Cunostinte de PR;
- Utilizarea programelor basic de editare foto.
Atribuții:
- Realizarea strategiei de atragere de fonduri a organizaţiei în funcţie de tipul de donatori
- Realizarea de materiale și prezentări dedicate.
- Gestionează bazei de date de donatori
- Promovarea în comunitatea locală cu privire la activitățile programului, pe toate canalele informatice disponibile;
- Atragerea de sponsori noi din zona marilor companii în vederea dezvoltării unor parteneriate pe termen lung pentru a susține activitatea Ajungem Mari;
- Menţine legătura cu sponsorii și donatorii existenţi;
- Organizează evenimente de atragere de fonduri;
- Conceperea mesajele care urmează să fie transmise către donatori și concepe textele pentru materialele de promovare necesare în atragerea de fonduri;
- Organizarea de vizite și acțiuni dedicate partenerilor.
- Efectuarea de analize, evaluări, monitorizări privind relaționarea cu partenerii.
- Participare la târguri și evenimente.
Ofertă:
- Salariu fix, tichete de masa în valoare de până la 600 lei si sistem de bonusare în funcție de fondurile atrase.
- Contract – perioada nedeterminata, full-time, de 8h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend.
- Loc de muncă – biroul Ajungem MARI București (zona Iancului)
- Condiții de muncă: laptop, decontarea cheltuielilor de deplasare
- Inscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro pana pe 30 aprilie 2023.