Ajungem Mari angajează Fundraiser Manager

Căutăm coleg/a energic/ă și implicat care să organizeze și realizeze activitățile de atragere de fonduri în beneficiul programului educațional Ajungem MARI pentru copii și tineri institutionalizati și din medii defavorizate.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate;
  • Experiență în vânzări/ marketing/comunicare de minim 3 ani;
  • Excelente abilități de comunicare – scris, prezentări, conversație.
  • Cunoștințe PC la nivel avansat (Excel, Word, Powerpoint) in vederea realizarii unor prezentari si a gestionării bazei de date de clienti
  • Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite
  • Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a serviciilor organizaţiei;
  • Persoană ambițioasă, inovativă, proactivă;
  • Foarte bună cunoaștere a limbii române și a limbii engleze (scris si vorbit).
  • Cunostințe de fundraising in special despre sponsorizarea ONG-urilor prin mecanismul 20% din impozit din partea companiilor.
  • Cunoștințe despre sectorul de afaceri

Avantaje:

  • Experiență în atragerea de fonduri din zona companiilor
  • Experiența în organizarea de evenimente;
  • Experiența de lucru/voluntariat într-un ONG;
  • Cunoașterea activitățiilor desfășurate in cadrul programului Ajungem Mari
  • Cunostinte de PR;
  • Utilizarea programelor basic de editare foto.

Atribuții:

  • Realizarea strategiei de atragere de fonduri a organizaţiei în funcţie de tipul de donatori
  • Realizarea de materiale și prezentări dedicate.
  • Gestionează bazei de date de donatori
  • Promovarea în comunitatea locală cu privire la activitățile programului, pe toate canalele informatice disponibile;
  • Atragerea de sponsori noi din zona marilor companii în vederea dezvoltării unor parteneriate pe termen lung pentru a susține activitatea Ajungem Mari;
  • Menţine legătura cu sponsorii și donatorii existenţi;
  • Organizează evenimente de atragere de fonduri;
  • Conceperea mesajele care urmează să fie transmise către donatori și concepe textele pentru materialele de promovare necesare în atragerea de fonduri;
  • Organizarea de vizite și acțiuni dedicate partenerilor.
  • Efectuarea de analize, evaluări, monitorizări privind relaționarea cu partenerii.
  • Participare la târguri și evenimente.

Ofertă:

  • Salariu fix, tichete de masa în valoare de până la 600 lei si sistem de bonusare în funcție de fondurile atrase.
  • Contract – perioada nedeterminata, full-time, de 8h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend.
  • Loc de muncă – biroul Ajungem MARI București (zona Iancului)
  • Condiții de muncă: laptop, decontarea cheltuielilor de deplasare
  • Inscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro pana pe 30 aprilie 2023.
Ajungem Mari logo

AJUNGEM MARI

Str. Henri Coandă, Nr. 15, sector 1, București

Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: nr. 503/A/2013

office@ajungemmari.ro

DONEAZĂ

Asociația Lindenfeld

Cont: RO10 BACX 0000 0012 8851 7000

CIF: 32059804