Hai in echipa Ajungem MARI!

ANGAJAŢI ÎN ECHIPĂ

Poziţie disponibilă în prezent: MANAGER PROIECT – coordonare proiect national –anunț valabil doar pentru București

Program: full-time 8 ore/zi

Unde lucrezi: în Bucureşti, la sediul Ajungem MARI

Când te poţi înscrie: până pe 25 februarie


Cautam coleg/a implicat/a care sa ne ajute sa consolidam si sa extindem programul national de educatie prin joc Ajungem MARI pentru copiii din centre de plasament. Principalul rol este sa ofere indrumare coordonatorilor din judete pentru activitatile de organizare a activitatilor voluntarilor in centre, a iesirilor cu copiii si a evenimentelor­ locale de promovare si finantare. Job full time, program flexibil.

Cerinte:

  • Abilitati de coordonare si organizare
  • Experienta in gestionarea unui proiect
  • Cunostinte de comunicare online si retele de socializare
  • Abilități de comunicare și relaționare
  • Seriozitate și punctualitate
  • Spirit de echipa
  • Disponibilitate weekend sau program flexibil
  • Cunostinte de microsoft Office, internet, si eventual grafica incepator programe online
  • Cunostinte de contabilitate primara si gestionare fonduri
  • Studii superioare finalizate

 

Atributii

  • Promovarea in comunitatea locală cu privire la activitățile programului, pe toate canalele informatice disponibile
  • Selectarea și pregătirea voluntarilor
  • Informarea cu privire la program, condiții și activități și comunicarea permanentă cu voluntarii
  • Întocmirea planurilor de lucru lunare și săptămânale și monitorizarea voluntarilor
  • Asigurară executărea la timp a activităților
  • Coordonarea echipelor de voluntari, asigurarea unei bune desfășurări a activităților
  • Stabilirea și menținerea unei bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației in anumite intalniri
  • Comunicarea de informații între asociație si voluntari
  • Pregătirea rapoartelor lunare ale proiectului, pentru Directorul de program si Coordonatorul național, cât și alte rapoarte necesare
  • Asigură utilizarea eficientă a fondurilor disponibile
  • Este responsabil pentru achiziții și cheltuieli la nivel national, în vederea desfășurării programului
  • Respectă și verifică procedura de decontare a cheltuielilor – decontarea materialelor pentru ateliere sau rechizite, transportul voluntarilor la/de la centrele din afara orașelor de reședință, transportul copiilor la ieșiri recreative și excursii, organizarea evenimentelor pentru voluntari (traininguri și workshopuri), organizarea evenimentelor cu scop de strângere de fonduri și/sau de promovare a programului
  • Colaborează cu colegii coordonatori din județ și se asigură că sunt indeplinite toate sarcinile specifice postului
  • Centralizară documentele justificative pentru cheltuielile locale din județ și verifică decontarea sumelor periodic
  • Verifică deconturile depuse și distribuie sumele aferente deconturilor persoanelor care au făcut cheltuieli in beneficiul programului
  • Elaborarea și implementarea strategiei strângerii de fonduri pentru Asociația Lindenfeld în conformitate cu obiectivele strategice ale programului Ajungem Mari, la nivel national si local.

Inscriere: CV si scrisoare de intentie la ana@ajungemmari.ro pana la data de 25 februarie, apoi ne cunoastem in cadrul unui interviu.

 

Oferta:

Salariul – 2000 lei net

Contract – perioada nedeterminata, full-time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activitati si evenimente in weekend

Loc de munca – biroul Ajungem Mari, din soseaua Iancului, nr 10 si pe teren (intalniri in Bucuresti, intalniri parteneri, organizare evenimente, traininguri in teritoriu)

Subordonare directa – Coordonator National – Ana Cristache si Director Program – Irina Taban

Conditii de munca: laptop, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de deplasare

 

 

VOLUNTARI ORGANIZARE

 

Program: flexibil între 2 şi 6 ore/zi

Unde lucrezi: în Bucureşti, la biroul nostru; în ţară vei lucra de acasă

Când te poţi înscrie: oricând! Avem nevoie permanent de ajutor.


Primim cu bucurie în echipă voluntari care vor să ne ajute consecvent pe o perioadă de 3 până la 6 luni cu următoarele sarcini:

  • comunicare online
  • promovare 
  • coordonare voluntari
  • prelucrare date
  • fundraising
  • organizare de evenimente

Dacă ești interesat de un astfel de stagiu de voluntariat în zona administrativă ne poți trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție printr-un mail pe office@ajungemmari.ro cu subiectul “Voluntar organizare”.

 

 

 

To Top