Hai in echipa Ajungem MARI!

COLEGI IN ECHIPA DE BAZA
 
Cautam 2 colegi full time sau 1 coleg full time si 2 colegi part time pentru 4 activitati de 4 ore/zi atribuite in functie de preferinte si abilitati:
 
-> MANAGEMENT PROIECT
– Iesiri educative copii Bucuresti
– Educatie antreprenoriala
– Educatie pentru sanatate/ sexuala
 
-> COMUNICARE
___________________________ 
 
Cautăm 2-3 colegi energici și implicati care să organizeze activitățile din proiecte și să coordoneze echipele de voluntari. 

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate
  • Experiența relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 2 ani)
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint
  • Capacitate de analiza și sinteză
  • Simț practic și organizatoric
  • Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe
  • Disponibilitate pentru deplasări în țara
  • Disponibilitate în weekend sau program flexibil
  • Se simte confortabil în poziţia de a solicita fonduri şi alte resurse

 

Avantaje:

  • Experiența în organizarea de evenimente
  • Experiența de lucru/voluntariat într-un ONG
  • Experiența în gestionare fonduri și bugete

 

Atribuții

  • Coordonarea echipelor de voluntari, asigurarea unei bune desfășurări a activităților
  • Stabilirea și menținerea unei bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației în anumite întâlniri
  • Comunicarea de informații între asociație si voluntari
  • Pregătirea rapoartelor lunare ale proiectului cât și a altor rapoarte necesare
  • Asigură utilizarea eficientă a fondurilor disponibile
  • Supervizarea echipelor locale de coordonatori
  • Selectarea și pregătirea voluntarilor
  • Întocmirea planurilor de lucru lunare și săptămânale și monitorizarea voluntarilor
  • Organizarea evenimentelor pentru voluntari (traininguri și workshopuri), organizarea evenimentelor cu scop de strângere de fonduri și/sau de promovare a programului
  • Elaborarea și implementarea strategiei strângerii de fonduri pentru Asociația Lindenfeld în conformitate cu obiectivele strategice ale programului Ajungem MARI, la nivel national si local
  • Promovarea la nivel national si local a proiectelor Asociației
  • Verificarea procedurii de decontare a cheltuielilor – verificare deconturi, plăți și gestionare materiale
  • Verificarea și aprobarea cheltuielilor efectuate de voluntari in cadrul proiectelor
  • Întocmire și aprobare bugete

 

Inscriere: CV si scrisoare de intentie la ana@ajungemmari.ro pana la data de 21 octombrie, apoi ne cunoastem in cadrul unui interviu.


Oferta:

Salariul – 2400 lei net pentru full time 8 ore/ zi sau 1200 lei pentru part time – 4 ore/zi

Contract – perioada nedeterminata, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activitati si evenimente in weekend

Loc de munca – biroul Ajungem MARI Bucuresti

Subordonare directa – Director Program – Irina Taban

Conditii de munca: laptop, telefon de serviciu, decontarea cheltuielilor de deplasare

VOLUNTARI ORGANIZARE

 

Program: flexibil între 2 şi 6 ore/zi

Unde lucrezi: în Bucureşti, la biroul nostru; în ţară vei lucra de acasă

Când te poţi înscrie: oricând! Avem nevoie permanent de ajutor.


Primim cu bucurie în echipă voluntari care vor să ne ajute consecvent pe o perioadă de 3 până la 6 luni cu următoarele sarcini:

  • comunicare online
  • promovare 
  • coordonare voluntari
  • prelucrare date
  • fundraising
  • organizare de evenimente

Dacă ești interesat de un astfel de stagiu de voluntariat în zona administrativă ne poți trimite CV-ul tău și o scrisoare de intenție printr-un mail pe office@ajungemmari.ro cu subiectul “Voluntar organizare”.

 

 

 

To Top