Coordonator București

Căutăm coleg/ă energic/ă și implicat/ă care să organizeze activitățile programului educațional Ajungem MARI și să coordoneze echipa de voluntari din București. Principalul rol este să ofere îndrumare coordonatorilor și voluntarilor din București pentru o cât mai bună organizare a activităților voluntarilor cu copiii din centrele de plasament din București și județul Ilfov.


Cerințe:

  • Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate;
  • Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint;
  • Capacitate de analiza și sinteză;
  • Simț practic și organizatoric;
  • Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe de cel puțin 2 ani;
  • Capacitatea de a lucra în echipă, de crea relații bune de lucru cu membrii echipei și de respectare a termenelor;
  • Experiența relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 1 an);
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare;
  • Experiența de lucru online, cu termene de realizare obiective, raportare;
  • Abilitatea de a lucra cu documente, atenție la detalii;
  • Foarte bune abilități de coordonare și organizare;
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte;
  • Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite.

Avantaje:

  • Experiență în gestionare proiecte
  • Experiență de lucru/voluntariat într-un ONG

Atribuții:

  • Coordonarea echipelor de voluntari, asigurarea unei bune desfășurări a activităților
  • Stabilirea și menținerea unei bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației în anumite întâlniri
  • Stabilirea relației cu furnizorii/partenerii asociației atât pe email, cât și telefonic
  • Comunicarea de informații între asociație și voluntari
  • Pregătirea rapoartelor lunare ale proiectului, pentru Directorul cât și alte rapoarte necesare
  • Asigură utilizarea eficientă a fondurilor disponibile
  • Supervizarea echipelor de coordonatori
  • Selectarea și pregătirea voluntarilor pentru anumite proiecte
  • Întocmirea planurilor de lucru lunare și săptămânale și monitorizarea voluntarilor
  • Organizarea evenimentelor pentru voluntari (traininguri și workshopuri)
  • Colectarea de date și folosirea lor pentru a intocmii statistici si analize
  • Realizeaza rapoarte de activitate pentru proiecte (financiare, narative) – centralizează date, scanează și centralizează documentele necesare

Înscriere: CV și scrisoare de intenție la vivianda@ajungemmari.ro până la data de 30 aprilie 2021. Persoanele selectate vor fi contactate pentru stabilirea unui interviu.


Oferta:

Echipă tânără și entuziastă, mediu organizațional favorabil dezvoltării profesionale.

Salariul – 2500 lei net + tichete de masă în valoare de până la 300 lei/lună, cu posibilitate de mărire salariu după 3 luni, în funcție de performanțe.

Contract – perioadă nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend.

Loc de muncă biroul Ajungem MARI București (Piața Iancului) + remote în perioada restricțiilor impuse de COVID 19.

To Top