Coordonator proiect “ CENTRU EDUCATIONAL AJUNGEM MARI”

Căutăm coleg/ă implicat/ă care să coordoneze activitățile din cadrul centrului educațional Ajungem MARI, activități care constau în ateliere, cursuri recreative și educative precum și alte activități de dezvoltare personală pentru copiii și tinerii din centre de plasament și familii defavorizate din București și Ilfov. Post full time, valabil doar pentru București

Cerințe:

  • Foarte bune abilități de coordonare și organizare
  • Abilități de comunicare și relaționare
  • Seriozitate și punctualitate
  • Spirit de echipă
  • Abilități de comunicare și prezentare (scris şi oral)
  • Cunoștințe PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint, programe de editare
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare și corecte;
  • Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
  • Simț practic și organizatoric
  • Eficiență și orientare spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite
  • Atitudine pozitivă și abilități de a mobiliza echipa din subordine;
  • Studii superioare finalizate
  • Cunoștințe de contabilitate primară și gestionare fonduri
  • Experiență în gestionarea unui proiect
  • Disponibilitate de a lucra în weekend sau program flexibil (după amiaza)

 

Atribuții principale:

  • Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele de voluntari sau alti colaboratori implicați.
  • Caută persoane care să susțină ateliere, cursuri și diverse activități în cadrul centrului și se asigură că pot participa copii, ocupandu-se de logistica și organizare.
  • Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, voluntarii, beneficiarii și finanțatorii proiectelor, tine evidenta evenimentelor/atelierelor/cursurilor organizate
  • Organizează întâlniri de echipa cu voluntarii implicați în proiecte
  • Întocmește adrese și solicitări necesare desfășurării proiectelor
  • Se implică activ în evenimentele organizate
  • Gestionează bugetul proiectului și contractele semnate în conformitate cu obiectivul proiectului, cu activitățile prevăzute a se desfășură în cadrul proiectelor, asigurând resursele necesare bunei desfășurări a acestuia.
  • Monitorizează în timp progresul atins fata de obiectivele propuse și redactează rapoarte lunare către finanțatori și conducerea asociației, cu respectarea datelor prevăzute în contracte.
  • Asigură îndeplinirea obiectivelor proiectului și circulația informațiilor necesare desfășurării proiectului.
  • Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectelor și informează la timp echipa de management despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
  • Arhivează corespunzător toată documentația legată de proiect.
  • Pregătește noi proiecte care valorifică expertiza existentă la nivelul organizației și rezultatele proiectelor anterioare și face propuneri de buget pentru fiecare proiect în parte pe care le înaintează spre aprobare Directorului de program
  • Evaluează impactul proiectelor și îl comunică conducerii, finanțatorilor și partenerilor de proiect.
  • Motivează echipa de voluntari prin comunicare și prin evaluarea permanentă a voluntarilor implicați

Oferta:

Salariul – 2400 lei net + tichete de masa in valoare de pana la 300 lei/luna

Contract – perioada nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și ieșiri și în weekend

Loc de muncă – biroul angajatorului- anunt valabil doar pentru Bucuresti

Condiții de muncă: laptop, decontarea cheltuielilor de deplasare

Subordonare directă – Director Program – Irina Taban

 

Înscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro până la data de 20 august 2019, apoi ne cunoaștem în cadrul unui interviu la biroul Ajungem MARI.

To Top