Specialist social media și comunicare Ajungem MARI

Cautăm coleg/a energic/ă și implicat care să organizeze si realizeze activitatile de comunicare si promovare in mediul online.

Cerinte:

  • Studii superioare in curs sau finalizate, preferabil de specialitate in marketing si comunicare
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare (scris şi oral)
  • Cunoștințe PC la nivel avansat Word, Powerpoint, programe de editare foto si video
  • Eficienta si orientare spre rezultate concrete pentru indeplinirea obiectivelor stabilite
  • Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a activitatilor organizaţiei
  • Persoană inovativă, proactivă
  • Foarte buna cunostere a limbii romane si a limbii engleze (scris si vorbit);  
  • Cunostinte de Adwords, Facebook Ads
  • Experienta in gestionare conturi si creare continut pentru platforme socializare (Facebook, Instagram)
  • Cunostinte de PR – reprezinta un avantaj

Atribuții:

  • Concepe materiale de specialitate de prezentare si promovare
  • Elaborează și actualizează conținutul paginilor de Facebook ale asociatie si contul de Instagram
  • Implementeaza strategia de comunicare online – social media, site
  • Analizeaza si identifica modalitati de optimizare a experienţei online a sustinatorilor
  • Optimizeaza campaniile de recrutare voluntari si atragere donatori/sponsori
  • Analizează piața de profil și identifică cele mai potrivite canale de comunicare pentru promovarea asociatiei și a proiectelor
  • Contribuie la elaborarea campaniilor de comunicare internă și monitorizează aplicarea ei;
  • Elaborează și implementează strategia de marketing și comunicare a Asociatiei, atat la nivel national, cat si local, in judetele unde este implementat proiectul
  • Monitorizează mass-media și trimite informațiile de interes către persoanele interesate din asociatie
  • Contribuie la elaborarea şi implementarea planului de marketing şi comunicare al asociatiei în vederea creşterii notorietăţii brandului
  • Organizeaza evenimente si tine legatura cu partenerii media

Inscriere: CV si scrisoare de intentie la vivianda@ajungemmari.ro fara termen limita. Ne dorim sa gasim persoan potrivita cu care sa lucram de acum incolo. Persoanele selectate vor primi email pentru a stabili un interviu in care sa ne cunoastem. 

 

Oferta:

Salariul: 2500 lei net+tichete de masa in valoare de pana la 400 lei, cu posibilitatea de crestere

Contract – perioada nedeterminata, full time (8 h/zi), program flexibil, posibil activitati si evenimente in weekend

Loc de munca – partial biroul Ajungem MARI Bucuresti + online

Subordonare directa –Presedinte– Iarina Taban

Specialist Social Media – pagina CDT- Cu De Toate

Căutăm coleg/a energic/ă și implicat/a pentru un post pe social media/copywriting pentru paginile CDT-cu de toate, dedicate adolescenților din medii defavorizate, cărora vrem sa le vorbim pe înțelesul lor despre online safety, relații și prietenii.

Publicul țintă al acestei pagini este format chiar din tinerii cei mai vulnerabili, care nu merg la licee de elită din orașe mari și care nu citesc reviste și blog-uri educative. Acei tineri care ajung să urmărească persoane toxice în mediul online, tocmai pentru că puținul conținut educativ care există nu le este accesibil (fie pentru că are un limbaj mai greoi sau contextual, fie pentru că abordează prea multe subiecte culturale care nu prezintă interes pentru ei etc.)

Avem nevoie de cineva proactiv care să crească aceste canale și să facă o strategie de conținut pentru a-i ține interesați pe adolescenți. Jobul poate fi part time doar pentru CDT sau full time pentru CDT și Ajungem MARI (vezi anunț Specialist comunicare Ajungem MARI)

Cerinte:

  • Studii superioare in curs sau finalizate, preferabil de specialitate in marketing si comunicare
  • Excelente abilități in utilizarea platformelor social media
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare (scris şi oral)
  • Cunoștințe PC la nivel avansat Word, Powerpoint; avantaj – programe de editare foto si video
  • Eficienta si orientare spre rezultate concrete pentru indeplinirea obiectivelor stabilite
  • Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a activitatilor organizaţiei
  • Persoană inovativă, proactivă
  • Foarte buna cunostere a limbii romane si a limbii engleze (scris si vorbit);  
  • Experienta in gestionare conturi si creare continut pentru platforme socializare (Facebook, Instagram, Tiktok)
  • Cunostinte de PR – reprezinta un avantaj

 

Atribuții:

  • Concepe materiale foto si video pentru paginile de social media CDT-cu de toate
  • Elaborează și actualizează conținutul paginilor de Facebook, Instagram si Tiktok
  • Implementeaza strategia de comunicare online – social media, site
  • Analizeaza si identifica modalitati de optimizare a experienţei online a sustinatorilor
  • Elaborează și implementează strategia de marketing și comunicare a paginilor CDT-cu de toate
  • Incheie parteneriate media si tine legatura cu partenerii media

 

Inscriere: CV si scrisoare de intentie la vivianda@ajungemmari.ro fara termen limita. Ne dorim sa gasim persoana potrivita cu care sa lucram de acum incolo. Persoanele selectate vor primi email pentru a stabili un interviu in care sa ne cunoastem. 

 

Part time: 1300 lei net+tichete de masa in valoare de pana la 200 lei, negociabil,  cu posibililitate de crestere

Contract – perioada nedeterminata/ colaborare, part time (4 h/zi), program flexibil, posibil activitati si evenimente in weekend

Loc de munca – partial biroul Ajungem MARI Bucuresti + online

Subordonare directa –Presedinte– Iarina Taban

Fundraiser

Cautăm coleg/a energic/ă și implicat care să organizeze si realizeze activitatile de atragere de fonduri in beneficiul programului educational Ajungem MARI pentru copii si tineri institutionalizati si din medii defavorizate.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate
  • Experienta in vanzari/ marketing/ comunicare
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Cunoștințe PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint
  • Simț practic și organizatoric
  • Eficienta si orientare spre rezultate concrete pentru indeplinirea obiectivelor stabilite
  • Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a serviciilor organizaţiei
  • Persoană inovativă, proactivă
  • Foarte buna cunoastere a limbii romane si a limbii engleze (scris si vorbit);  

 


 

Atribuții:

  • Realizarea strategiei de atragere de fonduri a organizaţiei în funcţie de tipul de donatori: companii sau donatori individuali
  • Promovarea in comunitatea locală cu privire la activitățile programului, pe toate canalele informatice disponibile
  • Contactează telefonic, online sau persoanl potenţiali donatori în vederea dezvoltării unor parteneriate pe termen lung pentru a sustine activitatea Ajungem Mari
  • Menţine legătura cu donatori şi sponsori existenţi
  • Organizează evenimente de atragere de fonduri
  • Conceperea mesajele care urmează să fie transmise către donatori si concepe textele pentru materialele de promovare necesare în atragerea de fonduri
  • Realizează rapoarte periodice privind procesul de atragere de fonduri împreună cu conducerea organizaţiei pentru a fi prezentat donatorilor şi sponsorilor
  • Este mentor, coordonator si ofera asistenta tehnica pentru echipa de fundraiseri regionali Ajungem MARI
  • Participa la diverse activitati/evenimente ce au ca scop stabilirea de parteneriate pentru atragere de fonduri

 

Inscriere: CV si scrisoare de intentie la vivianda@ajungemmari.ro, apoi ne cunoastem in cadrul unui interviu.

 

Oferta:

Salariul – 2500 lei net plus tichete de masa in valoare de pana la 400 lei, cu posibilitatea de crestere

Contract – perioada nedeterminata, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activitati si evenimente in weekend

Loc de munca – biroul Ajungem MARI Bucuresti

Conditii de munca: laptop, decontarea cheltuielilor de deplasare

Subordonare directa – Presedinte – Iarina Taban

To Top