Manager Proiect

Anunt valabil doar pentru Bucuresti.

Cautăm coleg/a energic/ă și implicat care să organizeze activitățile din teritoriu și să coordoneze echipa de voluntari la nivel național. Principalul rol este să ofere îndrumare coordonatorilor din județe pentru activitățile de organizare a activităților voluntarilor în centre, a ieșirilor cu copiii și a evenimentelor­ locale de promovare și finanțare.


Cerinte:

  • Studii superioare finalizate, preferabil de specialitate
  • Experiența relevantă în zona de management de proiect și negociere (minim 1 an)
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare
  • Cunoștințe limba engleză și PC la nivel avansat – Excel, Word, Powerpoint
  • Capacitate de analiza și sinteză
  • Simț practic și organizatoric
  • Abilități de coordonare, organizare și supervizare echipe
  • Capacitatea de a lucra în echipa, capacitatea de crea relații bune de lucru cu membrii echipei și de respectare a termenelor.
  • Experiență în gestionarea unui proiect
  • Experienta de lucru online, cu termene de realizare obiective, raportare
  • Abilitatea de a lucra cu documente, atenție la detalii;
  • Disponibilitate pentru deplasări în țara
  • Se simte confortabil în poziţia de a solicita fonduri şi alte resurse

Constituie un avantaj:

  • Experiență în gestionare proiecte
  • Experiență de lucru/voluntariat într-un ONG

Atributii:

  • Coordonarea echipelor de voluntari, asigurarea unei bune desfășurări a activităților
  • Stabilirea relatiei cu furnizorii/partenerii asociației atât pe email, cât și telefonic
  • Stabilirea și menținerea unei bune relații cu autoritățile, reprezentarea asociației în anumite întalniri
  • Comunicarea de informații între asociație si voluntari
  • Pregătirea rapoartelor lunare ale proiectului, pentru Director cât și alte rapoarte necesare
  • Asigură utilizarea eficientă a fondurilor disponibile
  • Supervizarea echipelor locale de coordonatori
  • Selectarea și pregătirea voluntarilor pentru activitatile din proiect
  • Întocmirea planurilor de lucru lunare și săptămânale și monitorizarea voluntarilor
  • Organizarea evenimentelor pentru voluntari (traininguri și workshopuri)
  • Colectarea de date și folosirea lor pentru a intocmii statistici si analize
  • Realizeaza rapoarte de activitate pentru proiecte (financiare, narative) – centralizează date, scanează și centralizează documentele necesare

Oferta:

  • Salariul – 2500 lei net + tichete de masa in valoare de pana la 300 lei/luna
  • Contract – perioada nedeterminată, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend
  • Loc de muncă – biroul Ajungem MARI București
  • Subordonare directă – Presedinte – Irina Taban

Inscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro până la data de  15 octombrie, apoi ne cunoaștem în cadrul unui interviu.

 

 

Specialist social media si comunicare

ONG din domeniul educatiei, voluntariat, integrare sociala, căutam coleg/ă implicat/a care să să ne ajute să organizeze si realizeze activitatile de comunicare si promovare in mediul online.

Anunt valabil doar pentru Bucuresti!


Cerințe:

  • Studii superioare in curs sau finalizate, preferabil de specialitate in marketing si comunicare
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare (scris şi oral)
  • Foarte buna cunostere a limbii romane si a limbii engleze (scris si vorbit);  
  • Cunoștințe PC la nivel avansat Word, Excel, Powerpoint, Google Drive
  • Cunostinte program/aplicatii online de editare foto (Ex.: Canva)
  • Cunostinte de Adwords, Facebook Ads, Youtube ads – reprezinta un avantaj
  • Cunostinte administrare site (WordPress) – reprezinta un avantaj
  • Cunostinte de folosire a platformelor de email marketing (Ex.: Mailchimp) – reprezinta un avantaj
  • Experienta in administrarea de pagini/ conturi si crearea de continut pentru platforme de socializare (Facebook, Instagram)
  • Eficienta si orientare spre rezultate concrete pentru indeplinirea obiectivelor stabilite
  • Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a activitatilor organizaţiei
  • Abilitati bune de organizare si planificare
  • Persoană inovativă, proactivă, deschisa catre invatare
  • Cunostinte de PR – reprezinta un avantaj

Atribuții:

  • Concepe materiale de specialitate de prezentare si promovare
  • Elaborează și actualizează conținutul paginilor de Facebook ale asociatiei, contul de Instagram si cel de LinkedIn
  • Contribuie la elaborarea şi implementarea planului de marketing şi comunicare al asociatiei în vederea creşterii notorietăţii brandului, atat la nivel national, cat si local, in judetele unde este implementat proiectul
  • Implementeaza strategia de comunicare online – social media, site
  • Analizeaza si identifica modalitati de optimizare a experienţei online a sustinatorilor
  • Optimizeaza campaniile de recrutare voluntari si atragere donatori/sponsori
  • Mentine relatia cu furnizorii si colaboratorii asociatiei si monitorizeaza activitatea lor pe partea de comunicare
  • Contribuie la crearea campaniilor de email marketing in extern, catre sponsori, donatori, fundraiseri si intern, catre voluntari
  • Analizează piața de profil și identifică cele mai potrivite canale de comunicare pentru promovarea asociatiei și a proiectelor
  • Contribuie la elaborarea campaniilor de comunicare internă și monitorizează aplicarea ei;
  • Organizeaza evenimente si tine legatura cu partenerii media

Înscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro până la data de 31 august, apoi ne cunoaștem în cadrul unui interviu.


Oferta:

full time: 2500 lei net+tichete de masa in valoare de pana la 300 lei

Contract – perioada nedeterminata, full time (8 h/zi), program flexibil, posibil activitati si evenimente in weekend

Loc de munca – partial biroul Ajungem MARI Bucuresti + online

Subordonare directa –Presedinte– Irina Taban

To Top