Angajăm Fundraiser în echipa Ajungem Mari

Suntem în căutarea unei persoane dedicată și motivată, care să ne ajute să dezvoltăm și să extindem proiectele noastre prin obținerea de fonduri din donatii. Dacă îți dorești să faci o diferență semnificativă în viața copiilor abandonați sau separați de familie și să te alături unei echipe pasionate și pline de energie, te invităm să aplici pentru acest rol important – cel de fundraiser. Căutăm o persoană energică care să organizeze și realizeze activitățile de atragere de fonduri și să pună BINELE in mișcare!

Responsabilități principale:

  • Implementează și dezvoltară strategiile de fundraising pentru a obține fonduri si resurse necesare proiectelor și inițiativelor programului Ajungem MARI.
  • Identifică și consolidează relațiile cu donatorii existenți și noi, persoane fizice, pentru a asigura susținerea financiară si materiala constantă. Gestionarea bazei de date de donatori periodic.
  • Colaborează la crearea și implementarea campaniilor de comunicare și marketing, împreună cu echipa asociatiei, pentru a crește gradul de conștientizare și implicare a publicului în proiectele asociației. Realizează de materiale și prezentări dedicate.
  • Organizează evenimente de atragere de fonduri și susținători ai programului.
  • Monitorizează și raportează periodic rezultatele și indicatorii de performanță pentru a evalua eficiența și succesul inițiativelor de fundraising.

Profilul candidatului:

  • Persoană proactivă, creativă și orientată către rezultate, capabilă să identifice oportunități și soluții inovatoare în fundraising.
  • Are abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, cu capacitatea de a prezenta convingător.
  • Are abilități de planificare și organizare, cu capacitatea de a gestiona proiecte/campanii multiple simultan și de a respecta termene limită.
  • Are cunoștințe despre tehnici de comunicare și marketing, inclusiv utilizarea platformelor online și a rețelelor sociale pentru a spori vizibilitatea organizației.
  • Are cunoștințe PC la nivel avansat (Excel, Word, Powerpoint/Canva) in vederea realizarii unor prezentări si a gestionării bazei de date.
  • Este orientat spre rezultate concrete pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite;

Avantaje:

  • Experiență în domeniul fundraising-ului de cel puțin 6 luni și o înțelegere profundă a strategiilor și tacticiilor de atragere a fondurilor prezintă un avantaj în plus;
  • Experiența în organizarea de evenimente;
  • Experiența de lucru/voluntariat într-un ONG;
  • Experință de lucru în Salesforce

Ofertă:

  • Salariu fix + tichete de masa în valoare de până la 800 lei + sistem de bonusare în funcție de fondurile atrase, după primele 3 luni de activitate.
  • Contract – perioada nedeterminata, full-time, de 8h/zi, dar program flexibil, posibil activități și evenimente în weekend.
  • Loc de muncă – biroul Ajungem MARI București (zona Iancului)
  • Condiții de muncă: laptop, decontarea cheltuielilor de deplasare

Inscriere: CV și scrisoare de intenție la ana@ajungemmari.ro, apoi ne cunoaștem în cadrul unui interviu.

Ajungem Mari logo

AJUNGEM MARI

Str. Henri Coandă, Nr. 15, sector 1, București

Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor: nr. 503/A/2013

office@ajungemmari.ro

DONEAZĂ

Asociația Lindenfeld

Cont: RO10 BACX 0000 0012 8851 7000

CIF: 32059804