Hai in echipa Ajungem MARI!

Cautam noi colegi cu care sa impartim bucuria proiectelor noastre!  

 

Fundraiser si Comunicator 

Cautam coleg/a implicat/a care sa ne ajute sa ne autosustinem programul in toata tara.

Job part-time (4 ore/zi) sau full time (8h/zi), program flexibil

Atributii principale:

  • Promovarea in comunitatea locală cu privire la activitățile programului, pe toate canalele disponibile
  • Realizarea strategiei de atragere de fonduri a organizaţiei în funcţie de tipul de donatori: companii sau donatori individuali
  • Contactează telefonic, online sau personal potenţiali donatori în vederea dezvoltării unor parteneriate pe termen lung pentru a sustine activitatea Ajungem Mari
  • Menţine legătura cu donatori şi sponsori existenţi
  • Organizează evenimente de atragere de fonduri
  • Concepe mesajele care urmează să fie transmise către donatori si concepe textele pentru materialele de promovare necesare în atragerea de fonduri
  • Realizează rapoarte periodice privind procesul de atragere de fonduri împreună cu conducerea organizaţiei pentru a fi prezentat donatorilor şi sponsorilor
  • Este mentor, coordonator si ofera asistenta pentru echipa de fundraiseri regionali Ajungem Mari
  • Participa la diverse activitati/evenimente ce au ca scop stabilirea de parteneriate pentru atragere de fonduri

Cerinte:

  • Eficienta si orientare spre rezultate concrete pentru indeplinirea obiectivelor stabilite
  • Abilităţi de comunicare directă şi de promovare a serviciilor organizaţiei
  • Persoană inovativă, proactivă
  • Capacitatea de analiză şi planificare
  • Abilităţi de comunicare dezvoltate (scris şi oral)
  • Foarte buna cunostere a limbii romane si a limbii engleze (scris si vorbit);  
  • Abilităţi de socializare şi interacţiune
  • Crede în viziunea, misiunea şi valorile organizaţiei
  • Se simte confortabil în poziţia de a solicita fonduri şi alte resurse
  • Studii superioare finalizate sau in curs, de preferat in domeniile: Marketing, Relatii Publice, Jurnalism, Economie, Juridic

Plusuri:

  • Experienta de lucru / voluntariat intr-un ONG
  • Cunostinte si gestionare fonduri
  • Experienta in gestionarea unui proiect sau in vanzari/fundraising
  • Experienta profesionala de relationare inter-umana (networking, coordonare echipa, prezentare in fata unui public);
  • Experienta in vanzari / fundrasing (preferabil cu specific pe strangere de fonduri in ONG);
  • Experienta in organizarea de evenimente de strangere de fonduri;
  • Experienţă în utilizarea soluţiilor on-line şi social media

Oferta:

Contract de munca – part time (4h/zi) sau full time (8h/zi); venit din baza fixa + comision fundraising, negociabil

Program: flexibil, posibil activitati si evenimente si in weekend

Loc de munca – biroul Ajungem Mari, din soseaua Iancului, nr 10 si pe teren (intalniri parteneri, evenimente in Bucuresti si tara)

Subordonare directa – Director Program: Iarina Stefanescu

Conditii de munca: laptop, telefon de serviciu, decontare cheltuieli de transport in tara

Inscriere: CV cu fotografie si scrisoare de intentie la iarina@ajungemmari.ro pana la data de 20 iunie, apoi ne cunoastem in cadrul unui interviu la biroul Ajungem MARI.

________________________________________

Coordonator proiect „Explorator pentru o zi” si „Indrazneste sa visezi!”

Cautam coleg/a implicat/a care sa coordoneze iesirile recreative si educative si vizitele in diverse locuri de munca ale copiilor si tinerilor din centre de plasament si familii defavorizate din Bucuresti si Ilfov. Prin proiectul „Explorator pentru o zi”, copiii si tinerii descopera lumea din jur cu ajutorul voluntarilor care ii insotesc la activitati adecvate varstei, le ofera explicatii si ii ajuta sa traga concluzii. Prin proiectul „Indrazneste sa visezi!” copiii si tinerii fac vizite in companii si diverse locuri de munca unde observa activitatea si discuta cu angajatii pentru a descoperi detalii despre meserii, ce le place lor sa faca, ce li s-ar potrivi si pasii pentru a ajunge acolo.

Pozitie full-time, in Bucuresti, program flexibil, durata proiect 14 luni, cu posibilitate de prelungire.

Cerinte:

  • Abilități de comunicare și relaționare
  • Seriozitate și punctualitate
  • Spirit de echipa
  • Foarte bune abilitati de coordonare si organizare
  • Cunostinte de comunicare online si retele de socializare
  • Cunostinte de Microsoft Office, internet
  • Capacitate de concentrare, analiza si sinteza;
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare si corecte;
  • Echilibru emotional, constanta in atitudini;
  • Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii;
  • Atitudine pozitiva si abilitati de a mobiliza echipa din subordine;
  • Spirit creativ si inovativ;
  • Studii superioare finalizate
  • Cunostinte de contabilitate primara si gestionare fonduri
  • Experienta in gestionarea unui proiect

Plusuri:

  • Disponibilitate weekend sau program flexibil
  • Abilitati de negociere;
  • Masina personala care poate fi folosita ocazional in deplasarea la centre, se deconteaza cheltuielile aferente
  • Experienta in management

Atributii principale:

  • Coordoneaza activitatile din cadrul proiectelor supervizand direct echipele de voluntari sau alti colaboratori implicati: gaseste evenimente la care sa participe copiii si organizeaza iesirile/ vizitele in functie de varste, program si numarul de participanti
  • Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, voluntarii, beneficiarii si finantatorii proiectelor, tine evidenta evenimentelor/iesirilor organizate
  • Se implica activ in evenimentele organizate: insoteste copii la activitati, cursuri sau excursiile din cadrul proiectelor.
  • Gestioneaza bugetul proiectului si contractele semnate in conformitate cu obiectivul proiectului, cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectelor, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
  • Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre finantatori si conducerea asociatiei, cu respectarea datelor prevazute in contracte.
  • Asigura indeplinirea obiectivelor proiectului si circulatia informatiilor necesare desfasurarii proiectului.
  • Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectelor si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
  • Arhiveaza corespunzator toata documentatia legata de proiect.
  • Pregateste noi proiecte care valorifica expertiza existenta la nivelul organizatiei si rezultatele proiectelor anterioare si face propuneri de buget pentru fiecare proiect in parte pe care le inainteaza spre aprobare Directorului de program
  • Evalueaza impactul proiectelor si il comunica conducerii, finantatorilor si partenerilor de proiect.
  • Motiveaza echipa de voluntari prin comunicare si prin evaluarea permanenta a voluntarilor implicati

Oferta:

Salariul – 2000 lei net

Contract – perioada determinata 14 luni, cu posibilitate prelungire, full time, de 8 h/zi, dar program flexibil, posibil activitati si iesiri si in weekend

Loc de munca – biroul Ajungem Mari, din soseaua Iancului, nr 10 si pe teren (centrele din Bucuresti, intalniri parteneri, organizare iesiri si excursii)

Subordonare directa – Director Program: Iarina Stefanescu

Conditii de munca: laptop, telefon de serviciu, decontarea combustibilului in valoare de 250 lei/luna

Inscriere: CV cu fotografie si scrisoare de intentie la iarina@ajungemmari.ro pana la data de 20 iunie, apoi ne cunoastem in cadrul unui interviu la biroul Ajungem MARI.

 

 

 

To Top